دلقک


سوگل هستم !

آخرین بار که من از تهِ دل، خندیدم
علتش پول نبود...
انعکاسِ جُوک هر روز نبود...
علتش، چهره‌یِ ژولیده‌یِ یک دلقک، یا زمین خوردن یک کُور، نبود ...
من بهِ «من» خندیدم!
که چو یک دلقـــکِ گیج
نقش یک خنده به صورت دارم،
و دلم میـــــگرید...!

(تصویر واقعی "دلقک غمگین" پشت صحنه سیرک بیتی کُول، آمریکا، نیوجرسی 1958، اثر عکاس شهیر، بوریس دیویدسُون)


نظرات شما عزیزان:

Yasin
ساعت9:03---11 شهريور 1392
اشکم در اومد ...
...
ولی قشنگ بود ...
افرین


احسان
ساعت23:27---10 شهريور 1392
خیلی زیبا بود راستی چرا نظراتتو تایید نمیکنی
پاسخ:اینم تایید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:,ساعت 19:35 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com