سوگل هستم !

 سردترين جاي منظومه شمسي

سردترين جايي که تا به حال در منظومه شمسي ، روي کره ماه است. ماهواره اکتشافي ماه ناسا، دماي گودال هميشه در سايه‌اي، را در قطب جنوب ماه اندازه‌گيري کرد: 240- درجه سانتي‌گراد. اين دما حتي از دماي اندازه‌گيري شده براي پلوتو که فاصله‌اش از خورشيد 40 برابر فاصله زمين از خورشيد است نيز 10 درجه سردتر است.

سردترين جاي دنيا

سردترين جاي  شناخته شده دنيا، قلب سحابي بومرنگ است که در منظومه قنطورس قرار گرفته و پنج‌هزار سال نوري با ما فاصله دارد. دانشمندان در سال 1997/ 1376 گزارش کردند که گازهاي به جا مانده از يک ستاره مرکزي در حال مرگ، با سرعت خبره‌کننده‌اي جارو مي‌شوند و آن ناحيه از فضا تا دماي يک درجه کلوين سرد شده است، يعني تنها يک درجه گرم‌تر از دماي صفر مطلق. معمولا آثار به جا مانده از تشعشعات حاصل از انفجار بزرگ، يا همان تابش ريزموج زمينه کيهاني، ابرهاي گازي موجود در فضا را تا 2.7 کلوين گرم مي کند. اما انبساط سحابي بومرنگ نوعي يخچال کيهاني پديد آورده که باعث مي‌شود گازها سرماي غيرعادي خود را همچنان حفظ کنند و گرم‌تر از اين نشوند. 

 سردترين جسم موجود در فضا

اگر ماهواره‌هاي مصنوعي را هم به حساب بياوريد، ‌هنوز اجرام سردتري هم پيدا مي‌شود. برخي ابزار موجود در تلسکوپ فضايي پلانک متعلق به آژانس فضايي اروپا،‌ که ارديبهشت ماه 1388 به فضا پرتاب شد، تا دماي 0.1 کلوين سرد شده‌اند تا پارازيت‌هاي ريزموجي را که ممکن است ديد ماهواره را مختل نمايند،‌ متوقف کنند. محيط فضا، در ترکيب با سيستم‌هاي خنک‌کننده مکانيکي و سرمازاهايي که از گازهاي هليوم و هيدروژن استفاده مي‌کردند، طي چهار مرحله متوالي توانستند سردترين جرم فضا را در 0.1 کلوين نگه دارند.

سردترين  دماي در آزمايشگاه‌ها 

رکورد کم‌ترين دما متعلق به يک آزمايشگاه روي سياره زمين است. در سال 2003/ 1382 دانشمندان موسسه فناوري ماساچوست (ام.آي.تي) اعلام کردند که ابري از اتم‌هاي سديم را تا 0.45 نانوکلوين سرد کرده‌اند، که اين رقم رکورد را شکست. پيش از آن،‌ در سال 1999/ 1378 دانشمندان دانشگاه صنعتي هلسينکي در کشور فنلاند توانسته بودند قطعه‌اي از فلز روديم را تا 1 نانوکلوين سرد نمايند. با اين وجود، اين دما تنها براي نوع خاصي از جنبش (که در کوانتوم چرخش هسته‌اي ناميده مي‌شود) است و نه دماي کلي همه جنبش‌هاي ممکن.

.

نوشته شده در شنبه 30 دی 1391برچسب:,ساعت 19:23 توسط Sogol| |

 

هوالباقی


نام :انسان نام خانوادگی : آدمی زاد نام پدر : آدم نام مادر : حوا
لقب : اشرف مخلوقات نژاد : خاکی صادره : دنیا
ساکن : کهکشان راه شیری منظومه شمسی جنب کره ماه کره زمین مقصد : برزخ
ساعت پرواز : هروقت که خدا صلاح بداند
مقصد نهایی : ان شاء الله بهشت اگر نشد جهنم


وسایل مورد نیاز :
۱ -دومتر پارچه سفید ۲ - عمل نیک ۳ - انجام واجبات وترک محرمات ۴ - امر به معروف ونهی از منکر ۵ - دعای والدین ومومنین ۶ - نماز اول وقت ۷ - ولایت ائمه اطهار ۸ - اعمال صالح تقوا ایمان

توجه :
خواهشمنداست برای رفاه خود خمس وزکات راقبل ازپرواز پرداخت نمائید
از آوردن ثروت مقام منزل ماشین حتی داخل فرودگاه جداخودداری شود
حتما قبل از حرکت به بستگان خود توصیه کنید تا از آوردن دسته گلهای سنگین وسنگ قبر گران وطلایی ونیزمراسم پرخرج خودداری کنند.
جهت یادگاری قبل ازپرواز از اموال خود بین فرزندان وامور فقرا ومستضعفین تقسیم نمائید
ازآوردن بار اضافی از قبیل تهمت غیبت حق الناس وغیره خودداری شود
برای کسب اطلاعات بیشتر به قران وسنت پیامبر(ص) مراجعه شود
تماس ومشاوره به صورت شبانه روزی رایگان مستقیم وبدون وقت قبلی امکان پذیر است
در صورتی که قبل از پرواز به مشکلی برخوردید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید :
۱۸۶ سوره بقره ۴۵ سوره نساء ۱۲۹ سوره توبه ۵۵ سوره اعراف ۲۰و۳۰ سوره طلاق
امیدواریم سفر آسوده ای را درپیش داشته باشید
 

سرپرست کاروان : حضرت عزرائیل(س)

یا ارحم الراحمین عاقبت هممون رو ختم بخیر کن

الهی امین
 
 
بر گرفته از وبلاگ یا صاحب الزمان
ووبلاگ دیوونه ی حسین حسین حسین

 

نوشته شده در جمعه 29 دی 1391برچسب:,ساعت 15:52 توسط Sogol| |

درست یک روز است که یکدیگر را ترک کرده ایم…


ولی بی تو لحظه ها آن قدر دیر میگذرند


که میخواهم فردا…


سالگرد جداییمان را جشن بگیرم !

نوشته شده در جمعه 29 دی 1391برچسب:,ساعت 15:15 توسط Sogol| |

آقا خیلی دوست داشتم الان تو بارگاهت بودم...

میون اون همه زائرت یه گوشه توی حرمت کز می کردمو

بلند بلند هق هق میزدم...

آقا پس کی منو احضار می کنی تا دست به سینه بیام پابوست....

آقا دلم خیلی تنگ........

 

نوشته شده در شنبه 23 دی 1391برچسب:,ساعت 22:26 توسط Sogol| |

اگه دلت گرفته... -www.jazzaab.ir

 


اگه دلت گرفته؛ اگر فکر می کنی هیچی آرومت نمی کنه؛ اگه از همه کس و همه چی خسته شدی؛ اگه بی حوصله شدی؛ اگه از ته دل ناراحتی؛ اگه مدام اتفاقای بد می افته؛ اگه هیچ کس درکت نمی کنه؛ اگه... اگه... اگه...

بدون فقط یه کار باید بکنی... نگاهتو عوض کنی!

خدا خیلی دوستت داره که وقتی درس نمی خونی نمره ت بد می شه. اگه نمره ت خوب می شد تو دیگه درس نمی خوندی و اتفاقای بدتری برات می افتاد.

خدا خیلی دوستت داره که وقتی اشتباهی می کنی مامان دعوات می کنه... اگه دعوات نمی کرد تو مدام اشتباه می کردی و زندگیت نابود می شد.

خدا خیلی دوستت داره که همه بهت گیر می دن. این نشون می ده که برای خیلی ها مهمی و دوست ندارن از دست بری...

خدا خیلی دوستت داره که امروز ماشین خراب بود و تو دیرتر به کلاست رسیدی. چون شاید تصادف می کردی و اصلا نمی رسیدی.

خدا خیلی دوستت داره که قرارت با دوستت به هم خورد. چون شاید می خواست حرفای اشتباهی بهت بزنه و ناراحتت کنه و الان پشیمون شده...

می بینی؟... می تونی با عوض کردن نگاهت همه چی رو مثبت کنی... به آرزوهات برسی و نگران نباشی. آروم بشی. وقتی دلمون گرفته، یا از چیزی ناراحتیم یا می ترسیم. یا غصه گذشته یا ترس از آینده... وقتی همه چی رو از خدا بدونیم، وقتی مطمئن باشیم خدا دوستمون داره و مواظبمون هست... کارهامون رو به سمت اون جهت می دیم و اون وقته که همه چی سر و سامون می گیره...

توکلت الی الله...

نوشته شده در جمعه 22 دی 1391برچسب:,ساعت 13:34 توسط Sogol| |


وصیت نامه زیبا, سخن بزرگان,سرگرمی-www.jazzaab.ir

 

 روزی فرا خواهد رسید که جسم من آنجا زیر ملحفه سفید پاکیزه ای که از چهار طرفش زیر تشک تخت بیمارستان رفته است، قرار می گیرد و آدم هایی که سخت مشغول زنده ها و مرده ها هستند از کنارم می گذرند.

آن لحظه فرا خواهد رسید که دکتر بگوید مغز من از کار افتاده است و به هزار علت دانسته و ندانسته زندگیم به پایان رسیده است.

در چنین روزی، تلاش نکنید به شکل مصنوعی و با استفاده از دستگاه، زندگیم را به من برگردانید و این را بستر مرگ من ندانید. بگذارید آن را بستر زندگی بنامم. بگذارید جسمم به دیگران کمک کند که به حیات خود ادامه دهند

چشمهایم را به انسانی بدهید که هرگز طلوع آفتاب، چهره یک نوزاد و شکوه عشق را در چشم های یک زن ندیده است. قلبم را به کسی هدیه بدهید که از قلب جز خاطره ی دردهایی پیاپی و آزار دهنده چیزی به یاد ندارد. خونم را به نوجوانی بدهید که او را از تصادف ماشین بیرون کشیده اند و کمکش کنید تا زنده بماند و نوه هایش را ببیند. کلیه هایم را به کسی بدهید که زندگیش به ماشینی بستگی دارد که هر هفته خون او را تصفیه می کند. استخوان هایم، عضلاتم، تک تک سلول هایم و اعصابم را بردارید و راهی پیدا کنید که آنها را به پاهای یک کودک فلج پیوند بزنید.

هر گوشه از مغز مرا بکاوید، سلول هایم را اگر لازم شد، بردارید و بگذارید به رشد خود ادامه دهند تا به کمک آنها پسرک لالی بتواند با صدای دو رگه فریاد بزند و دخترک ناشنوایی زمزمه باران را روی شیشه اتاقش بشنود.

آنچه را که از من باقی می ماند بسوزانید و خاکسترم را به دست باد بسپارید، تا گلها بشکفند

اگر قرار است چیزی از وجود مرا دفن کنید بگذارید خطاهایم، ضعفهایم و تعصباتم نسبت به همنوعانم دفن شوند.

گناهانم را به شیطان و روحم را به خدا بسپارید و اگر گاهی دوست داشتید یادم کنید. عمل خیری انجام دهید، یا به کسی که نیازمند شماست، کلام محبت آمیزی بگویید.

اگر آنچه را که گفتم برایم انجام دهید، همیشه زنده خواهم ماند...

 

"رابرت. ن . تست"

نوشته شده در جمعه 22 دی 1391برچسب:,ساعت 13:32 توسط Sogol| |

1-     تسکين تحريک ناشي از گزش حشره ها، زخم ها و تاول ها. ناراحتي هاي پوست ناشي از گزش حشره ها اغلب باعث خارش مي شوند. يک قطره کوچک خمير دندان بر روي نيش حشرات خارش و تورم را کاهش مي دهد. همچنين با خشک کردن زخم ها و تاول ها باعث درمان سريع تر آنها مي شود. در ادامه 14 استفاده ديگر را خواهيد خواند

2-     کم کردن سوزش سوختگي: در سوختگي هاي جزئي خميردندان مي تواند تسکين موقت و خنک کننده باشد. بلافاصله بعد از سوختگي آن را به منطقه آسيب ديده بماليد و به صورت موقت تسکين دهنده خواهد بود.

3-     کاهش اندازه لکه صورت: مي خواهيد به بهبود زخم ها و لکه ها سرعت ببخشيد؟ قبل از خواب مقدار کمي از خمير دندان را به منطقه آسيب ديده بماليد و صبح آن را بشوييد.

4-     پاک کردن ناخن ها: دندان هاي ما از مينا ساخته شده اند و خمير دندان براي آنها خوب است پس به همين دليل خمير دندان براي ناخن ها هم خوب خواهند بود. براي ناخن هاي پاک تر و محکم تر به سادگي ناخن هاي خود را با مسواک و خمير دندان بشوييد.

5-     حفظ کردن حالت مو: خمير دندان ژلي حاوي همان محلول پليمر است که بسياري از ژل هاي مو از آن ساخته شده اند. پس اگر شما از ژل مو استفاده ميکنيد خمير دندان ژلي هم مي تواند جايگزيني براي آن باشد.

6-     کاهش بوي بد: سير، ماهي، پياز و خيلي مواد غذايي ديگر مي توانند در سلول هاي پوست ما نفوذ و باعث ايجاد بوي بد در آن شود. کمي مالش انگشتان با خميردندان بوي بد را از بين خواهد برد.

7-     حذف لکه ها خمير دندان مي تواند لکه ها را در لباس و فرش ناپديد کند. در لباس با کمي خميردندان لباس را مالش دهيد و سپس به صورت معمول با آب بشوييد و در مورد فرش با کمي خميردندان و برس روي محل لکه بکشيد و بلافاصله با آب بشوييد.

8-     خميردندان يک تميزکننده عالي براي کفش هاي کثيف و همچنين براي بهبود خراش چرم کفش است. در اينجا هم با يک برس خميردندان را به طور مستقيم به قسمت کثيف يا خراشيده بکشيد.

9-     براي پاک کردن نقش هاي کشيده شده با مداد توسط کودکان بر روي ديوارها باز هم خميردندان مي تواند يک پاک کننده عالي باشد.

10- درخشان کردن وسائل و جواهرات طلايي و نقره اي: خميردندان را روي جواهرات خود در شب بکشيد و صبح با يک پارچه نرم آن ها را تميز کنيد و با آبکشي آثار خميردندان را پاک کنيد. از اين روش بر روي مرواريد استفاده نکنيد، چون باعث صدمه به آن مي شود.

11- حذف خش سي دي و دي وي دي: اين يک روش خوب براي حذف خراش هاي کم عمق و لکه ها است. يک لايه نازک از خمير دندان را به آرامي بر روي ديسک مالش دهيد و پس از آن با آب بشوييد.

12- تميز کردن کليدهاي پيانو: کليدهاي پيانو در اثر تماس با پوست و جذب گرد و غبار کثيف مي شوند. با يک پارچه مرطوب و بدون پرژ و کمي خميردندان به آرامي کليدهاي پيانو خود را پاک کنيد.

13- از بين بردن بوي بد بطري کودک: اگر بطري کودک دچار بوي ترش شير شده، با خميردندان مي توانيد اين بو را از بين ببريد.

14- حذف لايه هاي زنگ زده از آهن: براي کساني که هنوز از آهن استفاده مي کنند، ممکن است پس از گذشت زمان ديده باشيد که بخشي از آهن زنگ زده است. سيليکاي موجود در خميردندان اين لايه را حذف خواهد کرد.

15- ضد مه در عينک: مقدار کمي از خمير دندان را به هر يک از عدسي هاي عينک ايمني يا شنا خود مالش و سپس آن را کاملا آبکشي کنيد. پس بدون نياز از ژل هاي ضدمه گران قيمت براحتي مي توانيد اين مشکل را برطرف کنيد. از مالش بيش از حد اجتناب کنيد چون ماده ساينده در خميردندان مي تواند لنزهاي عينک را خراش دهند

نوشته شده در جمعه 22 دی 1391برچسب:,ساعت 1:4 توسط Sogol| |

چـه رســم تلخــی سـت
تــــو ، بــی خـــبـر از مــن
و
تمـــام مـن ، درگـــیر تــو........

 

نوشته شده در جمعه 21 دی 1391برچسب:,ساعت 23:59 توسط Sogol| |

به سلامتی بهروز وثوقی که گفت :

رفیق آلوچه نیست بهش نمک بزنى !!

عاشقت نیست بهش کلک بزنى .!!

رفیق مقدسه ، باید جلوش زانو بزنى . . .

نوشته شده در پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:,ساعت 23:57 توسط Sogol| |

اگر دوست داری به سوالات زیادی که تو ذهنت جمع شده در مورد شیطان پرستی پاسخ بدی بروتو ادامه مطالب خیلی جالب به درد من که زیاد خورد


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:,ساعت 14:28 توسط Sogol| |

بسیار جالب فقط بخند (آخر طنز)

کچل باشی، بری بالای شهر میگن مد روزه، بری مرکز شهر میگن سربازی، بری پایین شهر میگن زندانی بودی، این همه تفاوت توی شعاع 20 کیلومتر...!!!


یعنی فقط کافیه تو خونتون بفهمن که امتحان دارین، اونوقت بخوای بری توالتم میگن کجا؟؟؟ مگه تو امتحان نداری؟؟؟


میازار موری که دانه کش است... در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست فتوایی صادر نشده می توانید بیازارید...!!!


تلویزیون داره سیرک نشون میده که چهارتا گاو میان از رو طناب میپرن و میرن! مامانم یه نگاه به تلویزیون میندازه و بعدش یه نگاه به من! میگه : اینا گاو تربیت کردن ما هنوز تو تربیت تو موندیم...!!!


جاتون خالی دیشب رفته بودم شهر بازی و فقط به یه نتیجه رسیدم: توی شهر بازی تو بعضی از این وسایل بازیش باید یه دکمه ی "غلط کردم" هم بزارن...!!!


تا حالا دقت کردی وقتی کباب با برنج میخوریم 90% حواسمون به اینه که هردوتاش باهم تموم شه..!!!


تا حالا دقت کردین لذتی که در پرت کردن شلوار گوشه اتاق هست، تو زدنش به چوب لباسی‎ ‎نیست ...!!!


بابام اومده تو اتاقم میگه: اینترنت قطعه؟؟؟ میگم: نه چرا قطع باشه!؟ میگه: آخه دیدم داری درس میخونی...!!!

نوشته شده در پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:,ساعت 14:25 توسط Sogol| |

سلام

اگربیماری قلبی دارید

اگر مسن یا خیلی کوچیک هستید

اگر یک زن حامله هستید

اگر فکر می کنیدکه می ترسید

واگر........

به ادامه ی مطلب نرید


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:,ساعت 14:7 توسط Sogol| |

جوانی از بیكاری رفت باغ وحش پرسید
استخدام دارید؟
یارو گفت مدرك چی داری گفت دیپلم
یاروگفت یه كاری برات دارم
حقوقشم خوبه پسره قبول كرد
یارو گفت :
ما اینجا میمون نداریم میتونی بری تو پوست میمون تو قفس تا میمون برامون بیاد
چند روزی گذشت یه روز جمعه كه شلوغ شده بود .
پسره توی قفس پشتك وارو میزد ، از میله ها بالا پائین میرفت .
جو گیر شد زیادی رفت بالا از اون طرف افتاد تو قفس شیره ،
داد زد كمكکککککککک !!
شیره افتاد روش دستشو گذاشت رو دهانش گفت
آبرو ریزی نكن من لیسانس دارم!!!! :

نوشته شده در سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,ساعت 22:27 توسط Sogol| |

تو را چـه به فـرهـاد ؟؟!!


یـک فـرهـاد اسـت و یـک بـیسـتون عــاشـقی!!


تـــو هـمـیـن یـک وجـب دیــوار فاصــــله را بـردار ،


مـن بـاورت مـیـکنـم . . . !

نوشته شده در سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,ساعت 22:15 توسط Sogol| |

اندازه دوست داشتن مهم نیست کیفیتش مهمه...

همیشه یک دونه دوست داشته باشیم ولی مــــــــــردونه....

نوشته شده در سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,ساعت 22:12 توسط Sogol| |

باز هم بلند شو

ایستادن کسی که زمینش زده اند

از کسی که به زور سر پایش نگه داشته اند

زیباتر است . .

نوشته شده در سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,ساعت 22:1 توسط Sogol| |

نوشته شده در شنبه 16 دی 1391برچسب:,ساعت 19:53 توسط Sogol| |

برای خواندن این پست به ادامه ی مطلب رجوع کنید

 


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 16 دی 1391برچسب:,ساعت 19:37 توسط Sogol| |

ای که از تازگی زخم دلم تازه تری

یعنی ازقصه ی دلتنگی من باخبری؟

مثل مهتاب که ازخاطرشب میگذرد

هرشب اهسته ازافاق دلم میگذری....

6554c11c16ff449176a9de34ccb25f8c-300

 

نوشته شده در شنبه 16 دی 1391برچسب:,ساعت 13:30 توسط Sogol| |

عجب دلم غم دارد امشب

دلم هوای بین الحرمین دارد امشب

40 روز است که عزادار شمایم

دلم هوای شش گوشه دارد امشب . . .

 

نوشته شده در پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:,ساعت 21:31 توسط Sogol| |

حوصله ات که سر می رود ..

با دلم بازی نکن

من در بی حوصلگی هایم با تو زندگی کردم   . . .



fff42c22f266f003d4566c0ff5f7d6fd-300

نوشته شده در پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:,ساعت 16:38 توسط Sogol| |

سلام دوستای گلم شما رو دعوت می کنم به ادامه ی مطالب


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:,ساعت 16:27 توسط Sogol| |

سلام بچه ها این پست تو ادامه ی مطلبه

راستی برای خوندن این پست باید عضو بشید

راستی نظر یادتون نره ها


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:,ساعت 12:17 توسط Sogol| |

یارو نشسته بوده پشت بنز آخرین سیستم، داشته صد و هشتاد تا تو اتوبان میرفته، یهو میبینه یك موتور گازی ازش جلو زد! خیلی شاكی میشه، پا رو میگذاره رو گاز، با سرعت دویست از بغل موتوره رد میشه. یك مدت واسه خودش خوش و خرم میره، یهو میبینه موتور گازیه غیییییژ ازش جلو زد!
دیگه پاك قاط میزنه، پا رو تا ته میگذاره رو گاز، با دویست و چهل تا از موتوره جلو میزنه. همینجور داشته با آخرین سرعت میرفته، باز یهو میبینه، موتور گازیه مثل تیر از بغلش رد شد!
طرف كم میاره، راهنما میزنه كنار به موتوریه هم علامت میده بزنه كنار. خلاصه دوتایی وامیستن كنار اتوبان، یارو پیاده میشه، میره جلو موتوریه، میگه: آقا تو خدایی! من مخلصتم، فقط بگو چطور با این موتور گازی كل مارو خوابوندی؟! موتوریه با رنگ پریده، نفس زنان میگه: والله ... داداش... خدا پدرت رو بیامرزه واستادی... آخه ... كش شلوارم گیر كرده به آینه بغلت ...

نتیجه اخلاقی : اگه می بینید بعضی ها در کمال بی استعدادی پیشرفت های قابل ملاحظه ایی دارند ببینید کش شلوارشان به کجای یک مدیر گیر کرده

نوشته شده در چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:,ساعت 23:31 توسط Sogol| |

عکس های سوژه های طنز و خنده دار ایرانی (66)  www.taknaz.ir

نوشته شده در چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:,ساعت 20:55 توسط Sogol| |

سلام

من نمی دونم چرا الان هرچی دنبال ماشین مورد علاقم می گردم به جایی نمی رسم جز پیکان

می دونید چرا چون اسپرتشم خوشکله ساده شم خوشکله

عکس های سوژه های طنز و خنده دار ایرانی (66)  www.taknaz.ir

نوشته شده در چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:,ساعت 20:53 توسط Sogol| |

نوشته شده در چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:,ساعت 20:26 توسط Sogol| |

 

تا پامو از در خونه میذارم بیرون با این وضعیت روبرو میشم

 

بابا آخه چقد محبوبیت ! چقد معروفیت !

خسته شدم بابا دست از سرم بردارین ! اَه !

 

منبع:http://faith20.loxblog.com/

 

 

نوشته شده در چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:,ساعت 13:26 توسط Sogol| |


لــــعنت به همه صراطهای مستقیمی

که نمی تواننــــد

تورا به مــــن برسانند

من حواس فاصــــله ها را پرت می کنم

تــــو فقط بــــیا...

 
0dbf6e6160e2ca761f6374df07fc4b4a-300
نوشته شده در دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,ساعت 21:7 توسط Sogol| |

همین دلتنگیهای فصلی

همین دلشوره های بیخودی

همین لبخندهای گاهی به گاهی

همین چشمهای خیس یواشکی

همین لجبازیهای شبیه بچگی

همین بغض های بیقرار

همین دلهره های مشکوک

اصلا" همین نوشته های خط خطی ؛

همه‌ء اینها عشق است

خود ِ خود ِ عشق است

سختش نکن!

عشق همین اتفاقات ساده است...

نوشته شده در دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,ساعت 14:56 توسط Sogol| |

اشک هایم را به نخ می کشم 

و تسبیحی می سازم هزار دانه 

تا با آن ذکر دلگیری ام  از دنیا را برایت بگویم
ea82e_956d.jpg?c=2045

نوشته شده در دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,ساعت 14:53 توسط Sogol| |

شاید آرام تــر می شدم !!!

فقــط و فقـــط

اگر می فهمیدی ،

حرفهایم به همین راحتــــی که می خوانی نوشته نشده اند !!!

نوشته شده در دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,ساعت 14:51 توسط Sogol| |

5efc029d4a9f19b83fbedc5a71a84416_300.jpg

نوشته شده در یک شنبه 10 دی 1391برچسب:,ساعت 14:0 توسط Sogol| |

وفا را از ماهی بیاموز که وقتی از آب جداست می میرد، نه از زنبور که وقتی از گلی خسته می شود سراغ گلی دیگر می رود.

 

نوشته شده در شنبه 9 دی 1391برچسب:,ساعت 22:50 توسط Sogol| |

 

 

 

 
قول میدم دیگه اذیتت نکننننننننننم
 
 
 
قول میدم دیگه مسخرت نکنم !!
 
 
 
مامان اااااا قول میدم نگم تو افکارت عقب مونده و قدیمیه !
 
 
 
مامان ااااااا میخوامـــت...

 

 

 
مامان تو برگرد قول میدم شب ها زود بیام خونه....
 
 
 
مامان تو برگرد قول میدم ولخرجی نکنم....
 
 
 
مامان اااااااااا اااااا برگررررررررررد ....
 
 
 
ماماااااااااان غلط كردم برگررررد
 
 
 
این جملات رو در مزاری شنیدم .....
 
 
 
این داستان زندگی خیلیا شاید باشه....
 
 
 
بیاید همگی تا دیر نشده خودمونو اصلاح کنیم...
 
 
 
و قدرشونو بدونیـم ...
 
 
 
توبه...


نوشته شده در شنبه 9 دی 1391برچسب:,ساعت 22:44 توسط Sogol| |

وقتایی که کسی نظر نمیده من این شکلیم!

This website is interesting

نوشته شده در شنبه 9 دی 1391برچسب:,ساعت 22:39 توسط Sogol| |

تو زندگــــــــــــــی

جز اون دستــــــــــــه از آدمهایــــــــــی باش


كه اگه یكـــــــــــی از پشتــــــــــــ چشاتـــــــــــو گرفتــــــــــت


فـــقـــــــــــط یكـــــــــ نفــــــر تو ذهنتـــــــــ بیاد....


نه چنــــــــــــــد نفــــــــــــــر....!!!!♥♥♥

79eb8ce413214351aec2c8f8979cba50-300

نوشته شده در شنبه 9 دی 1391برچسب:,ساعت 10:38 توسط Sogol| |

سلام !

به درخواست بسیاری از دوستان براتون

عکس رمانتیک گذاشتم حالا دیگه با خودته میخوای

ببینی زود برو ادامه مطلب

راستی کامنت یادت نره دیگه بچه هابرام کامنت می ذارن چون امتحانا شروع شده

فعلا بای


ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه 8 دی 1391برچسب:,ساعت 14:42 توسط Sogol| |

آدم برفی هم که باشی ...

دلت میخواهد کسی در آغوشت بگیرد...

دلت میخواهد یک نفر کنارت باشد، تا گرمت کند ، تا آرامت کند...

مهم نیست آب شدن... ،نیست شدن..

مهم آن آرامش است ...

حتی برای چند لحظه...!

نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 21:33 توسط Sogol| |

کاملا معلومه یه کاسه ای زیر نمی کاسه هست حالا شما لطف کن برو ادامه ی مطلب می بینی چه خبره


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 21:24 توسط Sogol| |

ادامه مطلب


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 21:19 توسط Sogol| |

 آقوی همساده

آقوی همساده

آقو ما به دنیا اومدیم جنگ شد
راه رفتیم کودتا شد
رفتیم مدرسه جنگ تموم شد
درس خوندیم هی نظاموی آموزشی عوض شد
رفتیم دانشگاه کنکور ول شد
رفتیم سربازی معافیت آزاد شد
رفتیم سرکار مملکت تحریم شد
خواستیم ازدواج کنیم طلا گرون شد
گفتیم بریم خارج پاسپورتمون دی پرت شد
الانم اینترپل دنبالمونه هه هه هه هه یعنی له لهماااا
با این شرایط که پیش میره آقو فکر کنم مشکل از ما باشه اگه بمیریم شاید دنیا بهشت شد هه هه هه هه هه

نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 21:14 توسط Sogol| |

اون وقتی که گفتی: نمیخوامت...آخه یکی بهتر از تورو پیدا کردم! زدم بسلامتیه اون وقتایی که... به 100 تا بهتر از تو گفتم: نمی خوامت چون خودم بهترینو دارم
Man_Khodam_Behtarino_Daram_www_atrebaroon_blogfa_com_.jpg

نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 19:51 توسط Sogol| |

به سلامتی خودمون
که همیشه اونی شدیم که بقیه میخوانولی هیچکس اونی نشد که ما میخواستیم.....!|http://www.atrebaroon.blogfa.com|شعر کوتاه به سلامتی خودمون|http://www.atrebaroon.blogfa.com|

نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 19:50 توسط Sogol| |

بعضــــــی ها گـــریه نمی کنند !

اما از چشـــــم هایشان معلوم است که اشکــــی به بزرگی یک سکــــوت

گــــوشه ی چشمشان به کمیــــــن نشسته...

نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 19:39 توسط Sogol| |

14673_390991507653940_1382213196_n.jpg

چه با اقتدار

نوشته شده در چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,ساعت 20:12 توسط Sogol| |

دختری سه ساله بود که پدرش آسمانی شد . .

 

 

دانشگاه که قبول شد، همه گفتند: با سهمیه قبول شده!!!

 

ولی ... هیچوقت نفهمیدند

 

کلاس اول وقتی خواستند به او یاد بدهند که بنویسد بابا. . .! 

 

یک هفته در تب ســـــــوخت . . ..


599886_5T5zq1Cq.jpg

نوشته شده در چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,ساعت 20:10 توسط Sogol| |

نوشته شده در چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,ساعت 19:43 توسط Sogol| |

نوشته شده در سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,ساعت 21:3 توسط Sogol| |

برای سلامتی همه ی مامانا یه صلوات

راستی ببینم این مامان خوب چندتا لایک داره؟عکس های جالب و دیدنی روز (452) www.taknaz.ir

نوشته شده در سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,ساعت 13:28 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com