گلایه


سوگل هستم !

سلام آخه خواهرمن برادرمن عزیز دلم

چرا نظر نمی دی به پستای قبلی نگاه کن

ببین اصلا نظر ندارن!

اگر مشکلی هست خو بگید دیگه

من میرم این همه زحمت می کشم

پست می ذارم

دعوت می کنم

نظر می ذارم

ولی انگار نه انگار

من گفتم ولی می دونم بازم نظر نمی ذارید

حقشه من برم این کارو بکنم

ولی نه برای دل خودمم که شده پست می ذارم

چون دلم خیلی دوستون داره

هرچند شایدم نشناسمتون ولی بهتون وابسته ام



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت15:46---31 فروردين 1392
قربون عزیزم بشم ببین کامنت گزاشتمپاسخ:آفرین دوست گلم

هیچ کس
ساعت21:27---27 فروردين 1392
الهی من فدات بشم پاسخ:خدانکنه

mehdi650
ساعت8:08---26 فروردين 1392
بیا من اولین نفریم ک نظر گذاشتم تو این پست گلایه رو پست ثابت وبت بزا ج میده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,ساعت 22:7 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com