خداوندا


سوگل هستم !

 

خداوندا...
خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم
مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را
مبادا گم کنم اهداف زیبا را
مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت
مرا تنها تو نگذاری
که من تنهاترین تنهام؛ انسانم
خدا گوید:
تو ای زیباتر از خورشید زیبایم
تو ای والاترین مهمان دنیایم
تو ای انســــان!
بدان همواره آغوش من باز است
شروع كن...
یك قدم با تو
تمام گامهای مانده اش با من...

منبع:matarsake.shekaste.loxblog.com



نظرات شما عزیزان:

taraneh
ساعت1:07---21 آبان 1391
عالی بود.

سپیده
ساعت18:34---19 آبان 1391
عالی بود گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 19 آبان 1391برچسب:,ساعت 15:23 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com