غریبه


سوگل هستم !

آنقدر برای تو بوده ام...

که دیگر...

من برایم غریبه است...!


اینگونه است وقتی که میروی...

میمیرم...

چون نه تورا دارم نه خودم را...!!



نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت16:33---24 شهريور 1391
خیلی با احساس بود ولی من نفهمیدم تو کجات با احساس

salehb
ساعت15:02---24 مرداد 1391

مثل همیشه با احساس و زیبا بود
ممنون

پاسخ من:بااحساس بودن یکی از ویژگی هامه پس مطلبامم عین خودمن!



علي
ساعت12:55---21 مرداد 1391
ببین تمام من شدی اوج صدای من شدی

بت منی شکستمت وقتی خدای من شدی

ببین به یک نگاه تو تمام من خراب شد

چه کردی با سراب من که قطره قطره آب شد

به ماه بوسه می زنم به کوه تکیه می کنم

به من نگاه کن ببین به عشق تو چه می کنم

به ماه بوسه می زنم به کوه تکیه می کنم

به من نگاه کن ببین به عشق تو چه می کنم

منو به دست من بکش به نام من گناه کن

اگر من اشتباهتم همیشه اشتباه کن

نگو به من گناه تو به پای من حساب نیست

که از تو آرزوی من به جز همین عذاب نیست

هنوز می پرستمت هنوز ماه من تویی

هنوز مومنم ببین تنها گناه من تویی

به ماه بوسه می زنم به کوه تکیه می کنم

به من نگاه کن ببین به عشق تو چه می کنم

به ماه بوسه می زنم به کوه تکیه می کنم

به من نگاه کن ببین به عشق تو چه می کنم


باباران
ساعت12:50---21 مرداد 1391
سلام
دست نوشته هات خيلي بااحساس داريد لذت بردم دوست داشتين به خونه ابري منم سري بزنين


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 مرداد 1391برچسب:,ساعت 12:37 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com