آموختم!


سوگل هستم !

آمــوخـتـه ام کســی که یـــادم نکرد یـادش کنـم شایـد او تـنهـاتـر از مـن باشـــد



نظرات شما عزیزان:

Majid AV
ساعت17:40---29 خرداد 1391
خیلی لایک

تیام
ساعت0:30---29 خرداد 1391
سلام.خوبی .میگم کد این چیزی که صفحات وبلاگتو نشون میده .کجایی قالب اصلی گذاشتی ؟میدونی چیومیگم اینو

صفحه قبل1 2 3 صفحه بعد

کدشو دارم فقط نمیدونم کجای قالب اصلی بذارم.
پاسخ:درکد قالب روبه روی \BLOGFA\


محمد علی
ساعت23:35---28 خرداد 1391
سلام دوست عزیز امیدوارم حالت خوب باشه وب زیبایی داری به وب من هم سر بزن راستی اگه لینکم کردی بهم بگو حتما لینکت میکنم

منتظرت هستم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:,ساعت 14:54 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com